Pytania i odpowiedzi

1Jakie kryteria brane są pod uwagę podczas robienia wyceny?
Na wycenę wpływ mają takie zmienne jak: metraż sprzątanej powierzchni, lokalizacja, częstotliwość wykonywania usługi i oczekiwany zakres prac.
2Czy ekipa sprzątająca wykonuje usługę w weekendy i nocami?
Jesteśmy w stanie zorganizować każdego rodzaju sprzątanie niezależnie od pory dnia.
3Czy można zamówić jednorazową usługę np. jednorazowe posprzątanie biura lub odśnieżenie dachu?
Wykonujemy także usługę jednorazową jednak zawsze zachęcamy do zamówienia sprzątania cyklicznego.
4Co zrobić jeśli ekipa porządkowa nie pojawiła się na czas?
Nasi zleceniobiorcy mają stały kontakt z przypisanym do obiektu koordynatorem sprzątania. W przypadku potrzeby zmiany pracownika mamy możliwość zadziałać w czasie nie zaburzającym prawidłowego wykonania zlecenia. Wystarczy poinformować o sytuacji opiekuna obiektu.
5Jak duża będzie ekipa sprzątająca, która będzie dbała o czystość mojej placówki?
Ilość pracowników jest zależna od metrażu obiektu dla przykładu biuro o powierzchni ok. 500 m2 jest w stanie obsłużyć jedna osoba. Natomiast do posprzątania biura o powierzchni 1500m2 oddelegowujemy 2 pracowników.
6Czy wystawiacie faktury?
Tak, wystawiamy Faktury Vat
7Czy Wasze usługi są ubezpieczone?
Tak, mamy ważną polisę OC.
8W jakich godzinach mogę się z Wami skontaktować?
Usługę można zamawiać w godzinach pracy biura codziennie od 8.00 - 18.00.
9Jakie środki czystości stosujecie przy sprzątaniu?
Współpracujemy jedynie ze sprawdzonymi markami z atestami zarówno jeśli chodzi o chemię (Buzil, Tenzi, Merida) jak i sprzęt (Hako, Karcher, Numatic).
10Co wchodzi w podstawowy zakres prac?
Zakres prac jest uzależniony od zleceniodawcy. Jesteśmy w stanie wykonać każde zlecenie poczynając od cyklicznego sprzątania biur przez mycie hal magazynowych a także komunalne zamiatanie ulic czy odśnieżanie.